-
| 88849076

افزایش شمار دانش آموزان گرسنه در مدارس انگلیس

3013214

انجمن ملی معلمان انگلیس و سه چهارم مسئولان مدارس این کشور، از افزایش شمار خانواده ها و دانش آموزان فقیر که برای رفع نیاز های خود به مدارس روی می آورند، خبر داده اند.

به گزارش گاردین، بنا بر اعلام انجمن ملی معلمان انگیس، شمار والدینی که به دلیل مشکلات مالی از مدارس تقاضای کمک مالی و غذایی می‌کنند به شدت افزایش یافته است.

سه چهارم معلمان مدارس از افزایش شمار خانواده‌های بی بضاعت نسبت به ۵ سال گذشته که برای رفع نیازهای خود به مدارس روی می‌آورند خبر داده اند. یک پنجم معلمان نیز از رشد شمار دانش آموزان گرسنه در مدارس سخن گفته اند.

سرپرست یکی از مدارس بریتانیایی در این باره می‌گوید: در طول سال جاری شاهد افزایش سطح سطح و فشارهای روانی میان دانش آموزان بوده‌ایم چراکه شمار خانواده‌هایی که در حال بی خانمان شدن هستند، رو به افزایش است و این امر به فرزندان آسیب شدیدی می‌زند.

مسئول یکی دیگر از مدارس لندن بابیان اینکه بسیاری از کودکان، گرسنه به مدارس می‌آیند، گفت: این عامل باعث شده تا ما در مدارس مجبور به تأمین صبحانه، ناهار و شام دانش آموزان باشیم. بسیاری از خانواده‌های انگلیسی در خانه‌های اشتراکی و در یک اتاق زندگی می‌کنند و حتی جای خواب و لباس مناسب ندارند. این عوامل منجر به عدم یادگیری آن‌ها در مدارس و ایجاد احساس شرمساری در دانش آموزان شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیماری ام اس چیست؟

بیماری ام اس یا مولتیپل اسکلروز یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن شروع به آسیب رساندن به لایه ای محافظ به نام میلین می کند و این کار باعث می شود انتقال پیام توسط این اعصاب مختل شده و مغز قدرت کنترلی خود بر بدن را از دست دهد.

فلسفه وجودی

ما برآنیم تا با بالا بردن دانش افراد در مورد بیماری ام اس و مبتلایان آن، و با جمع آوری حمایت های مادی و معنوی دست به کاری بزرگ زده و اقدام به ساخت مجتمع جامع درمان، بازتوانی و خدمات ویژه بیماری ام اس نمائیم.

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان مطهری، روبروی سرافراز، پلاک 318، طبقه دوم
تلفن: 88849076
فکس: 88832484
ایمیل: baranyas@yasco.org
کلیه حقوق سایت متعلق به باران یاس میباشد. -